پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 24 آبان 1399/ شماره 161
اگر مبنای دلار نیمایی، میانگین هفتگی بود...!!، دلار نیمایی مرز 26 هزار تومان را شکست، شروع هفته با افزایش قیمت های جهانی ...
پست های رادیویی مرتبط:

اگر مبنای دلار نیمایی، میانگین هفتگی بود...!!
هنوز تصمیم نگرفته اند! دو هفته پیش خبری آمد که قرار است در کارگروه مدیریت راهبری تقاضای محصولات پتروشیمی، روی این پیشنهاد تصمیم بگیرند که با توجه به کاهشی شدن نرخ دلار، روزهای یکشنبه، بین میانگین ماهانه یا هفتگی، هر کدام پایین تر بود، همان را برای محاسبه قیمت های پایه، در نظر بگیرند که خبری نشد.
امروز میانگین ماهانه 26,035 تومان و میانگین هفتگی 25,372 و اگر این تصمیم گرفته شده بود، می شد انتظار داشت فردا (یکشنبه 25 آبان 1399) از دلار پایین تر یعنی میانگین هفتگی برای محاسبه قیمت های پایه استفاده شود. امروز میانگین هفتگی، 663 تومان پایین تر از میانگین ماهانه است.

دلار نیمایی مرز 26 هزار تومان را شکست
میانگین ماهانه دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته از 26 هزار تومان گذشت و به 26 هزار و 35 تومان رسید و اختلافِ دلار نیمایی امروز با قیمتِ یکشنبه 18 آبان، به 132 تومان افزایش رسید. فردا، یکشنبه، 25 آبان، سی و سومین قیمت های پایه امسال در حالی اعلام خواهد شد که هم دلار نیمایی افزایشی است و هم قیمت های جهانی.

شروع هفته با افزایش قیمت های جهانی
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 13 نوامبر 2020، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، همه گروه های پلیمری افزایشی هستند. ABS، پلی استایرن مقاوم و معمولی گروه هایی هستند که بیشترین افزایش را در قیمت های نشریه پلتس، منتهی به جمعه، 13 نوامبر، تجربه کرده اند.

دلار صرافی 100 تومان کاهش یافت
دلار صرافی ملی که پنجشنبه گذشته را با 150 تومان کاهش در 26 هزار و 850 تومان به پایان برده بود امروز و در پایانِ 3 به روزرسانی، به 26 هزار و 750 تومان رسید. دلار در صرافی ملی از ابتدای امسال، 11 هزار و 850 تومان، یعنی 79.5 درصد رشد قیمت داشته.

پایان هفته نفت در قیمت 42 دلار
معاملات نفت که هفته گذشته را با 39 دلار آغاز کرده بود، پس از انتشار خبر موفقیت آمیز بودن مرحله سوم تست واکسن کرونا، تا 45 دلار نیز پیش رفت اما با نزدیک شدن به پایان هفته، از قیمت آن کاسته شد و روز جمعه در قیمت 42 دلار، هفته را به پایان رساند. قیمت پایانیِ معاملات برنت 42 دلار و 78 سنت. قیمت هر بشکه نفت آمریکا 40 دلار و 13 سنت.

شروع هفته بورس تهران با صعود 26 هزار واحدی
شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 26 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 247 هزار صعود کرد. گفتنی است شاخص کل بازار سرمایه از 20 مرداد ماه که به بالاترین رشد و 2 میلیون و 65 هزار رسید تا امروز، 817 هزار و 527 واحد کاهش را تجربه کرده است.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟